ШТА СЕ (Г)РАДИ У БЛОКУ 42? БАС: НЕМА НОВИХ ВЕСТИ

Велика чекаоница која гледа на закоровљену ливаду је празна.

У осталим просторијама које се назиру кроз стакло столови и столице, клупе и мобилијар чекају на госте и путнике. Бели фасадни панели укомбиновани са тамним стаклом окружују потпуно нови објекат који представља анекс од 1200 квадратних метара.

Налази се тачно на месту где би требало да се уздиже зграда од око 13 000 квадрата, нова главна аутобуска станица.

Чекаоница у новоизграђеном анексу испод надвожњака. Фото: Београдске.рс

Анекс је изграђен већим делом током прошле године, као топла веза између железничке и аутобуске станице. Ипак, још увек није прорадио.

На великом плацу четири машине насипају и равнају терен. Да ли су то припреме за изградњу перона?

Градски архитекта је за медије изјавио да су радови на изградњи нове станице у току, јер је рок за измештање БАС-а крај 2020. године.

– У току су радови на изградњи аутобуске станице, изјавио је Марко Стојчић, главни градски архитекта РТС-у.

Главна аутобуска станица треба да буде изграђена до краја 2020.године. То је рок БАС-у да се пресели на Нови Београд. Како је објаснио, радове изводи БАС, а Град Београд пружа подршку.

Будући кафе-ресторан у анексу Фото: Београдске.рс

Контактирали смо БАС. Желели смо потврду да се заиста гради. Питали да ли ће и када прорадити анекс. Шта тачно раде багери у Блоку 42.  Из БАС-а смо добили одговор да нема нових вести.

– Обавештавамо Вас да БАС – Београдска аутобуска станица а.д. не располаже новим информацијама које би се могле објавити у медијима, саопштено је за Београдске.рс

Због овог одговора потражили смо које су то последње информације БАС-а о поменутим питањима.

По завршетку припремних радова почеће радови на изградњи перонског простора и паркинга за аутобусе. Изградња станичне зграде, оријентационе површине 13.000 м2, почиње почетком 2020. – рекли су за “Блиц” пре неколико месеци из БАС-а.

Остало је и даље нејасно када би и колико анекс могао да буде у функцији, ако ће за мало више од годину дана прорадити Главна аутобуска станица, чију он функцију до тада треба да обавља.

У међувремену је на другој обали Саве, иза бивше железничке станице, подигнут нови комплекс долазних перона. Стари су срушени.

Пројекат изградње нове аутобуске станице, према најавама, требало би да буде реализован кроз јавно-приватно партнерство – град Београд уступа земљиште, док саму изградњу са 23 милиона евра финансира компанија БАС. Према пројекту, будућа станица имаће површину од преко 13.000 квадрата.

У фебруару је била последња презентација пројекта, када је саопштено да би радови могли да почну у јуну или јулу ове године.

Београдске.рс, Новости, Блиц

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

One Thought to “ШТА СЕ (Г)РАДИ У БЛОКУ 42? БАС: НЕМА НОВИХ ВЕСТИ”

  1. Ivo

    Na svu srecu odgovorno rukovodstvo BAS se izgleda odlucno suprostavilo neodgovornom rukovodstvu grada,koje je insistiralo na prelasku glavne autobuske stanice na ovu ledinu na N.Beoradu.Vrli gradski „strucnjaci“ su nas uveravali da ce privremeno posluziti aneks,u medjuvremenu ce se u hodu izgraditi potrebna infrastruktura i stanicna zgrada.Da su iz BAS popustili i poslusali gradske rukovodioce i strucne sluzbe desilo bi se ono sto se sada dogadja putnicima na zeleznici,i stanicom koju su van svih rezona i na silu preselili u onu nedovrsenu rupu u Prokop,do gde je najlakse doci hilikopterom! Zasto i vlasti i mediji uporno izbegavaju da progovore o mucenju i maltretiranju kroz koje prolaze putnici tamo?

Остави коментар

Хвала што учествујете у дискусији. Ваш коментар је послат на објаву.